Geplaatst op Geef een reactie

Anderen vertellen

Maar ik geef niets om mijn eigen leven. Ik hoop alleen dat ik mijn doel mag bereiken en de opdracht die de Here Jezus mij heeft gegeven tot een goed einde mag brengen. Ik moet andere mensen het goede nieuws vertellen van de genade van God.’

Handelingen 20:24 HTB

Paulus heeft een missie, die eigenlijk iedere gelovige heeft en zo belangrijk is dat het de plaats bepaalt waar mensen de eeuwigheid doorbrengen. Het goede nieuws vertellen aan anderen van de genade van God, zelfs al kost het hem zijn leven. Dat is geen hobby, geen liefhebberij, dat is een roeping, een opdracht. De grote opdracht, niet de grote optie. Het is het doel van zijn leven, van ons leven, als hij het niet doet is dat zonde. En ook wij zijn gered om te redden, hebben de bediening van verzoening! 2Kor 5:18 En als we dat nalaten, de kansen, die God geeft niet benutten missen we ons doel! Er bestaat ook nog zoiets als de zonde van nalatigheid. We hebben de de Heilige Geest gekregen om getuigen van Jezus te zijn, (Hand 1:8) laten we dat dan ook zijn!

Wie ga jij het vertellen vandaag?!

👍liken, delen en abonneren en help zo mee het goede nieuws te delen

Doe jij al mee met de 21 dagen doeltreffend bidden challenge!

Je hart 💓 nog nooit echt aan Jezus gegeven? Ga naar www.gratisgeschenk.tken doe het nu!

Volg me op TikTok: https://www.tiktok.com/@preachingdrummer56?_t=8cRFJbQkGfS&_r=

#opfrisser #preachingdrummer #christiantiktok #christelijkeTikTok #dagtekst #YouVersion #Jezus #Jesus#NiemandMagStervenZonderJezus #christian daily devotion # Redding #salvation #christianpreaching

https://linktr.ee/preachingdrummer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *