Geplaatst op Geef een reactie

Overladen

‘Geloofd zij de Heere; dag aan dag overlaadt Hij ons. Die God is onze zaligheid. Sela’
‭‭Psalm‬ ‭68‬:‭20‬ ‭HSV‬‬

Al weer een aantal jaren geleden, ik zat toen nog in het transport, werd de wet aangescherpt omtrent het gewicht wat een geladen auto wegen mocht, maximaal. Her en der in ons wegen netwerk liggen weeglussen, die passerende auto’s wegen en als men dan te zwaar is volgt er een fikse boete. Het wordt zelfs aangemerkt als economisch delict…. Het plannen van de ritten werd een stuk ingewikkelder toen, auto’s mochten niet meer overladen zijn

Ik moest daar aan denken toen ik deze tekst kreeg vanmorgen. De Here overlaadt ons dag aan dag met Zijn goedheid, meer dan we eigenlijk aan kunnen. Dus niet zomaar een beetje, nee overladen, tot overlopens toe.

En dat komt omdat Hijzelf onze redding is. En dat is nu precies wat de Naam van Jezus, Yeshoea betekent: God redt. In Jezus ontvangen wij niet alleen redding, onze ticket naar de hemel, ooit, maar ook genezing, bevrijding, voorspoed, acceptatie en noem maar op, overladen dus, genoeg redenen om heen daarvoor te prijzen, toch?

👍Like het, deel het en abonneer je om zo het goede nieuws te verspreiden

Doe mee met de 21 dagen doeltreffend bidden challenge!

Je hart 💓 nog nooit echt aan Jezus gegeven? Ga naar www.gratisgeschenk.tken doe het nu!

Volg me op TikTok: https://www.tiktok.com/@preachingdrummer56?_t=8cRFJbQkGfS&_r=

#opfrisser #preachingdrummer #christiantiktok #christelijkeTikTok #dagtekst #YouVersion #Jezus #Jesus#NiemandMagStervenZonderJezus #christian daily devotion # Redding #salvation #christianpreaching

https://linktr.ee/preachingdrummer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *