Geplaatst op Geef een reactie

Helemaal niets

‘Hoe hoog we zijn gestegen of in welke diepte wij ons ook bevinden, niets in de hele schepping kan ons scheiden van Gods liefde, die ons gegeven is in Christus Jezus, onze Heer.’ Romeinen‬ ‭8‬:‭39‬ ‭HTB‬‬

Als ik moest kiezen welk gedeelte uit de bijbel ik mee mocht nemen naar een onbewoond eiland, dan was dat Romeinen 8!

Dit is zo’n geweldige troost in wat voor situatie we ons bevinden, welk slecht nieuws gesprek we gehad hebben, wat we ook hebben uitgevreten. Niets, maar dan ook werkelijk niets kan ons scheiden van Gods liefde. In de voorafgaande verzen wordt al het een en ander genoemd, lees het maar eens door
Maar niets van dat alles is in staat om ons te scheiden van Hem

Wat de aanklager je ook in het oor fluistert, of misschien mensen, waar hij hulp van krijgt, je eigen broeders en zusters, leg ze het zwijgen op. Niets is te erg, niets is te bont, God liefde verliezen kan niet. We kunnen altijd terug!

Het is geen vrijbrief om maar aan te rotzooien, maar een garantie op de overwinning (vers 37)

👍Like het, deel het en abonneer je!

Je leven nog nooit echt aan Jezus gegeven? Ga naar www.gratisgeschenk.tk en doe het nu!

Volg me op TikTok: https://www.tiktok.com/@preachingdrummer56?_t=8cRFJbQkGfS&_r=1

#opfrisser #preaching-drummer #christiantiktok #christelijkeTikTok #dagtekst #YouVersion #Jezus #Jesus#NiemandMagStervenZonderJezus #christian daily devotion # Redding #salvation #christianpreaching

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *